Správa nemovitostí
Nabízíme komplexní služby v oblasti správy nemovitostí, především správu SVJ a malých BD.
Převzetí domu od původního správce
- zajištění protokolárního převzetí všech dokumentů a dokladů k domu
- kontrola domu a provedení pasportizace a fotodokumentace
- kontrola uzavřených dodavatelských smluv (voda, plyn, elektro atd.), případně doporučení k uzavření nových smluv
- nové předpisy plateb s platebními údaji pro vlastníky nebo nájemce
- zajištění provádění plateb v souladu se smlouvou o správě domu (SIPO, inkaso z účtu a pod.)
- dohoda s původním správcem domu o způsobu provedení vyúčtování služeb
- kontrola vedení účetnictví v minulých letech (případné doporučení opravy a oprava na základě objednávky)
- informování všech vlastníků a nájemníků o změně správce, umístění kontaktů na společnost BEKR FACILITY s.r.o. v domě
Nabízené standardní služby
Oblast ekonomicko – správní
- vedení účetnictví dle zákona 563/1991 Sb., v platném znění
- kontrola věcné a účetní správnosti faktur, úhrada faktur
- vedení evidence vlastníků bytů, garáží a nebytových prostor
- vedení pasportů domu, jednotek a pozemků
- zajištění inkasa úhrad předpisů vlastníků
- sledování salda pohledávek a úhrad vlastníků
- vypracování čtvrtletních účetních závěrek
- roční vyúčtování úhrad záloh za služby
- vyrovnání přeplatků a nedoplatků
- vedení evidence nebytových prostor, vypracování nájemních smluv pro nebytové prostory, vypracování potvrzení o příjmu z pronájmu nebytových a společných prostor
- vypracování roční účetní závěrky a po schválení vložení do rejstříku společenství
- vypracování ročního rozpočtu pro stanovení měsíčního příspěvku vlastníka a záloh na služby (předpis)
- vypracování měsíčního předpisu pro jednotlivé bytové jednotky
- vypracování roční zprávy o hospodaření společenství
- zajištění advokátního servisu
- elektronická správa dat objektu pro členy statutárního orgánu i vlastníky
Oblast provozně – technická
- zajištění smluvních dodávek služeb spojených s užíváním objektů (el. energie, plynu, vody, tepla, TV, odvozu odpadu, servis výtahů, STA, apod.)
- zajištění odečtu příslušných měřidel a výpočtu skutečných nákladů spotřeby dodávaných médií
- zajištění pravidelného úklidu společných prostor objektů, včetně zimního úklidu chodníků
- zajištění nepřetržité havarijní služby
- likvidace pojistných událostí
- zajištění povinných revizí technických zařízení
- zajištění běžné údržby a oprav společných částí domů
- zajištění provozu kotelny
- pravidelné prohlídky domů a vyhodnocení jejich technického stavu, včetně návrhu na opatření
- vypracovávání návrhu ročního plánu povinných revizí, oprav, rekonstrukcí a modernizace domu včetně předpokládaných výdajů na jejich realizaci
- vypracování roční zprávy o technické činnosti
- přijímání hlášení závad a poruch
- zajištění nabídkových řízení na zhotovitele prací
- výběr vhodných dodavatelů prací ve spolupráci s představiteli SVJ
- zajištění technického nebo stavebního dozoru
- zajištění ocenění nemovitostí soudním znalcem
- zajištění znaleckého posudku technického stavu nemovitosti
- zajištění dokumentace k územnímu řízení
- zajištění dokumentace pro stavební řízení
- zajištění stavební dokumentace
- zajištění kolaudačního řízení
- právní servis spočívající v přípravě standardní Smlouvy o dílo
Nabízené nadstandardní služby
Oblast ekonomicko – správní
- vypracování přiznání daně z příjmu právnických osob
- vypracování přiznání k dani z nemovitosti
- upomínání dlužných částek, vytváření splátkových kalendářů
- vedení personální a mzdové agendy účetnictví funkcionářů a zaměstnanců společenství
- vypracování podkladů pro bankovní úvěr a vypracování reportů požadovaných bankou
- provádění změn evidence údajů v rejstříku společenství
- pravidelná týdenní kontrola insolvenčního rejstříku a katastru nemovitostí
Oblast provozně – technická
- poskytnout příkazci právní servis spočívající v konzultaci Smlouvy o dílo předložené dodavatelem
Předseda SVJ
Zajištění výkonu funkce předsedy SVJ fyzickou osobou.
Za SVJ vůči třetím osobám jedná předseda společenství. Operativní výkon funkce statutárního orgánu v objektu je zajištěn osobou v pracovně právním vztahu s SVJ, tzv. „domovníkem“, nejlépe osobou bydlící v domě a za odměnu schválenou shromážděním. Předseda společenství plně respektuje a řídí se usneseními přijatými na shromáždění, nese odpovědnost vůči orgánům státní správy a třetím osobám. Veškeré důležité záležitosti, jako jsou návrhy rozpočtů na služby a plánů oprav na následující rok, návrhy na rekonstrukce a modernizace apod. předkládá shromáždění k rozhodnutí.